Blogger Widgets
Daisypath Anniversary tickers

Saturday 3 August 2013

Oh . . Lala . .

just smile even you have a bigg probs *

i still keep ur words . why ? ermm . . saya pun takk tahu . . apa yang saya tahu sekarang , awak bencikan saya sangat-ii . . a lot !! hurmm . . apa salah saya ?

*stop !! tak mau emo-ii pepagi buta nieyhh . . tak mau ingat kat die lagi . . *

Que sera sera . . Que sera sera . . *oiitt ! meraban apa?*

  raya dahh dekat woo . . lebih kurang 3 @ 4 hari lagi .  cepat sesangat rasa . . bak kata kawan baikk saya :-

"pejam celik pejam celik dah raya"

yupp . . betul betul betul . . tapi kan , ada rasa kelainan larh puasa tahun ni . . tak tahu kenapa . . hurm . . teringat kenangan puasa tahun lepas [2012] . . kenangan yang takkan saya lupakan . . sweet sangat . . :')

kadang-kadang kenangan tu tak perlu diulang . .

cukup hanya di ingatan . . 

*kopypies from ayahanda tercinta 

sebenarnya saya . .  sebenarnya saya  takk tahu nak post entry apew . . tu yang meraban tu . . hohoho . . okeylah . . nak kemas-ii rumah . . daa.  .

xoxo . .    


No comments:

Post a Comment