Blogger Widgets
Daisypath Anniversary tickers

Monday 1 July 2013

sakitt itu masih terasa..

assalamualaikum :)

gomo kelate gomo ! *aura kemenangan masih terasa.. haha :p *
tiga hari lepas saya mengikuti kem perkampungan akademik spm 2o13.. bestt sengoti ! :D
banyakk input-input yang selama ni takk tahu sekarang dah tahu.
hope dapat study dengan lebihh smart lagi.. :)
nakk share 1 citer...
hari jumaat (28.6.2013) petang kiteorang buat sukaneka. konon-kononnya nak lepaskan stress setelah petang belajar, tapi keSTRESan saya semakin bertambah setelah menonton drama sebabak antara dua org hamba Allah itu,
p/s : sape ? biarlah rahsia ;)
time tu hujan mula turun rintik-rintik.

dalam hati saya berusaha sehabis mungkin menyembunyikan tangisan. tapi saya tak mampu. di tengah-tengah hujan,di tengah-tengah tapak perhimpunan air mata saya mengalir melihat kemesraan mereka. semua kawan segroup saya panik bila tengok saya tiba-tiba menangis, mujur c-nast T ada. dia menenangkan saya. dia pinjamkan bahu dia untuk saya. *sayam mg :-* ngoti *

Ya Allah,
Kau hilangkanlah ingatan aku terhadap hambaMu itu.
aku tak ingin walau sekelumit jua ingatan,memori,kenangan antara aku dengan dia.
bantulah aku Ya Allah.
bantulah aku agar aku menjadi seorang insan
yang tabah dan redha..
tabahkanlah hatiku Ya Allah
agar aku dapat melihat kebahagiaan mereka biarpun kebahagiaan yang mereka bina
adalah di atas penderitaanku.. 

No comments:

Post a Comment