Blogger Widgets
Daisypath Anniversary tickers

Thursday 18 July 2013

Bila Orang Dah Benci...



Baru sekarang saya sedar sakitnya dilukai,dikhianati oleh orang yang kita sayang.
Disaat saya nak betulkan kesalahan saya semula,awak dah tutup pintu hati awak untuk saya.
Padan muka saya kan ??
Bila awak ada saya tak hargai awak.
Bila awak tak ada saya tercari-cari awak.
Maafkan saya awak.
Dulu saya naïf dalam soal cinta. Terlalu naïf sehingga saya biarkan orang sebaik awak pergi dari hidup saya. Saya mintak maaf sangat-sangat dengan awak.
Bukan saya tak sayang,bukan saya tak cinta. Tapi dulu saya buta dalam mengenal yang mata pertama yang mana kaca. Akhirnya,pilihan saya memakan diri saya sendiri. Saya kehilangan awak !
Saya nak awak kembali tapi tak mungkin sebab awak takkan terima saya lagi.
Dulu,ramai yang menghalang hubungan kita.
Mereka kata awak tak sesuai untuk saya.
Tapi sebenarnya,saya yang tak sesuai dengan awak kan ?
Awak sanggup lepaskan saya pergi semata-mata kerana awak nak tengok saya bahagia. Tahukah awak,kebahagiaan saya ada dengan awak. Tapi semuanya tak boleh kembali macam dulu lagi.
Saya mintak maaf sangat-sangat dengan awak. Ampunkan saya,awak..

*saya nak awak tahu yang awak sentiasa ada didalam hati saya dan juga fikiran saya =’) *

“kenangan yang lalu kadang kala tak perlu kita ulangi.
Cukup jika kita hanya simpan didalam hati dan juga didalam ingatan.

No comments:

Post a Comment